czwartek, 18 czerwca 2015

Choies

HEJ!

Na początku chciałabym Wam BARDZO, BARDZO PODZIĘKOWAĆ!

Jak pewnie pamiętacie jakiś czas temu prosiłam Was o KLIKI.

Oczywiście można na Was liczyć bo uzbieraliście koło 130!
Tak więc już oficjalnie mogę napisać, że współpracuje z CHOIES!


Mam jednak dla Was znowu wyzwanie.

Przedstawiam Wam dzisiaj kolejny "komplet".

Więc oto taki słodki crop top i czarne spodenki z wysokim stanem :)


         



                                                                         KLIK                                 





Oraz piękna sukienka <3



KLIK



Będę Wam BARDZOOO WDZIĘCZNA jeśli klikniecie w te trzy

kliki.




Teraz zmienię temat.
Jak widać nastąpiła "mała" zmiana w wyglądzie bloga.

Zawdzięczam ją Gosi, za co bardzo dziękuję <3



Ostatnio wybrałam się na sesję, właśnie z niej dodaje dziś zdjęcia :D
Wyszły pięknie (ogółem zdjęcia, nie ja) :D
Więc za nie tęż bardzo dziękuję Pati <3




Jeszcze z innej beczki dodaje Wam mój kolejny filmik z YouTube :)
Jeśli Wam się podoba to czekam na łapki w górę i subskrypcję! :D
                                                               



Jeśli kliknęłaś/ąłeś w "KLIKI", to napisz w komentarzu, a na pewno się odwdzięczę!

Do następnego!





14 komentarzy:

  1. Kliknięte (y) :* Super post! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. kliknięte :D ładne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Te zdjęcie gdzie skaczecie super jest ;) Kliknełam ;)

    *http://fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejka!
    Zapraszam na rozdział 2! ;)
    http://instant-fanfiction.blogspot.com/

    Poza tym świetny post! :D
    Śliczne zdjęcia ;)
    Właściwie to mam taką samą bluzkę xD Tylko moja jest czarno-biała ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję :)
    Na pewno wpadnę :)

    OdpowiedzUsuń