Polecany post

WYGRAŁAM THE VOICE?!

Jak co jesień na ekranach naszych telewizorów zawita popularny program-  THE VOICE OF POLAND. Piękne głosy, niesamowita sceneria, łzy ...

sobota, 21 marca 2015

Wiosna i imieninki :)

Hej
Zapewne jak wszyscy wiedzą dzisiaj jest PIERWSZY DZIEŃ WIOSNY!
Następna pora roku zaczęła się nam naprawdę pięknie.

Wczoraj świętowałam swoje imieniny. 
Nie wiem czemu, ale bardzo mało osób ( w moim wieku) świętuje imieniny. Ale każdy ma inne zdanie o tej sprawie, więc nie będę się na ten temat rozpisywać.

Imieniny przebiegły mi bardzo fajnie.
Szkoła, trening, Droga Krzyżowa. 

Od rana widziałam, że dzień będzie piękny. Rodzice i brat zaskoczyli mnie fantastycznymi prezentami.
Dostałam piękny bukiet goździków, czekoladę, dezodoranty z Adidasa i słuchawki  z Philips'a.




Dzisiejszy dzień zaczął się równie słonecznie.
Więc, wykorzystując okazje poszłyśmy z Weroniką do lasu. Przespacerować się i porobić trochę zdjęć. 
Było naprawdę ciepło i normalnie chodziłyśmy w krótkich rękawkach. 





Potem przyszła Kasia i jeszcze raz wyszłyśmy na pole :)


Wiosna pięknie się  rozpoczyna i mam nadzieję, że taka pogoda potrwa jak najdłużej.
Czasami warto tak po prostu uśmiechnąć się do życia :)

Na jutro pokręcę sobie włosy, porobię trochę zdjęć może na meczu i wstawię jutro, lub pojutrze :)

Jeśli podoba Ci się post zostaw komentarz :) Każdy komentarz motywuje do dalszych wpisów. 



A tym czasem miłego weekendu :*





22 komentarze:

  1. Super! ^^ Piękne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prezenty, śliczne zdjęcia :*

    Pozdrawiam ✿
    ♥Mój blog-kliik♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)
      Niestety nie moge wejść na Twojego bloga :/
      Mogłabyś podać linka?

      Usuń
  3. Fajne zdjęcia :*
    http://natink4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę że dopiero zaczynasz :) będziesz potrzebowała jakieś pomocy to pisz. Zapraszam do siebie http://www.avangarda-magazine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo dziękuje bardzo :) Na pewno wpadnę na Twojego bloga ;*

      Usuń
  5. Szczerze mówiąc to nigdy nie obchodziłam imienin i nawet nie wiem kiedy je mam. Nie są one dla mnie jakoś specjalnie ważne. Obraziłabym się jedynie jeżeli ktoś by zapomniał o moich urodzinach ale to co innego. Ok, kończąc dygresję mogę stwierdzić, że nawet interesująco piszesz. Poćwicz nad design'em swojego bloga, a będzie jeszcze lepiej. Poza tym obserwuję, bo chcę zauważyć jak się będziesz rozwijała razem z nim.
    Gorąco pozdrawiam i mam nadzieję, że znajdziesz czas aby wpaść do mnie c:
    -> neronowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny bukiet :)
    ~ katie-about-katie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie obchodzę imienin, u mnie w rodzinie pamięta się tylko o urodzinach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo obchodzisz imieniny, mało znam osób, które to robią ale może trzeba brać z nich przykład ;)
    i popieram wiosna przywitała nas bardzo fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Byleby pogoda utrzymała się jak najdłużej :D

      Usuń
  9. Dziękuję :*
    Na pewno wpadnę :)

    OdpowiedzUsuń